Lépjen kapcsolatba velünk
Az Ön kívánságlistája

A kívánságlistád üres!

A kosarad

A bevásárlókosarad üres!

Az Ön összehasonlítási listája

Garancia és jótállás

Hacsak másként nem állítják, az összes termékre 24 hónapos törvényes garanciával rendelkezünk. Sok termékre egyedi gyártói garanciát is kap.

Emellett lehetősége van kiterjesztett védelmet vásárolni szolgáltatásunkkal, a "Dialando Protection" nevű termékünkkel a vásárlási folyamat során.

Dialando garancia

A Dialando tulajdonosa (lásd az impresszumot) garanciát vállal minden eladott termék megfelelő működésére a gyártói specifikációk szerint 24 hónapig a vásárlás dátumától számítva.

A garancia érvényesítésének előfeltétele a termék gondos kezelése, a termék szándéknak megfelelő használata a gyártói üzemeltetési utasítások szerint, valamint a javasolt karbantartási időközök betartása. 

A garancia nem terjed ki az elhasználódó részekre, mint például üvegek, szíjak, tömítések, valamint a mozgás és az óra házára esetlegesen káros hatású következményes károkra, amelyek az elhasználódásból és az elhasználódó részek mechanikus megsemmisítéséből eredhetnek (pl. vízbetörés az órák esetében, amelyek alapvetően vízállóak elhasználódott tömítések vagy hajlított korona tengelyek miatt, mivel a vízállóság soha nem egy állandó jellemzője az órának). Ha a javítás vagy átalakítás nem lehetséges, a Dialando akár cserélheti az órát ugyanolyan márkájú vagy minőségű hasonló termékre, vagy visszatérítheti a vételárat. A termékjellemzők enyhe romlása esetén, mint például a mechanikus óráknál a pontosság romlása vagy a csökkentett energia tárolási idő, amit a napi használat okozhat, a Dialando fenntartja magának a jogot, az órásmester szakértői értékelése után a javítás elvégzésére, vagy árcsökkentést kínálva, vagy ésszerűen árazott fizetős szolgáltatást nyújtva (jelenleg legfeljebb 20 euró vagy az egyenértékű más devizákban). 

A külön megvásárolt "Dialando Protection" nem jelent korlátozást jogai szempontjából, mint fogyasztó a kereskedő törvényes garanciakötelezettségei vonatkozásában, hanem inkább azok kiterjesztése.

A garanciális hozzárendelőhöz lásd a láblécet (lásd az impresszumot)

Gyártói garanciák

Sok esetben, a törvényes védelem és a Dialando védelem mellett, egy gyártóspecifikus garanciaígéretet is kap, legtöbbször szintén 24 hónapra. Ebben az esetben a termék írásos dokumentációjában és mellékleteiben találja meg a gyártó garancialeírását és az garanciális vállalat információit.

A gyártói garancia igénybevételéhez kérjük, őrizze meg a vásárlás számláját a garancia teljes időtartamára, mivel mi, mint feladók, nem bélyegzünk garanciakártyákat. Azok a gyártók, akikkel együttműködünk, elfogadják a számlát vásárlási bizonylatként a vásárlás dátumával, és ezáltal a garanciaidő kezdeteként.

Mielőtt egy cikket elküldene egy gyártó szervizközpontjába, vegye figyelembe az "esetleges garanciális" információkat.

Esetleges garanciális esetekben

Nem akarunk így remélni, de ha a legrosszabb bekövetkezik, maradjon nyugodt egy ideig. Szívesen segítünk Önnek!

Fontos, hogy mielőbb lépjen kapcsolatba velünk, amint egy hiba megjelenik, és ne hetekkel vagy akár hónapokkal később. Későbbi károk keletkezhetnek. Vízbetörés esetén helyezze az órát kinyitott koronával egy hőforrásra a nedvesség kiszellőztetéséhez. Ha a funkciók beragadnak vagy akadnak, tartózkodjon az erő használatától, és h agyja a javítást szakemberre. Soha ne nyissa ki az óra tokját saját maga hátulján vagy elülső részén. Ha az elemes óra megáll, feltételezze, hogy az elem gyenge, és ellenőriztesse és cseréltesse ki egy szakemberrel a helyszínen. Ha a probléma nem az elem, akkor a mozgás károsodhat. 

Kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a további eljárás megbeszélése érdekében. Szükség esetén lehet, hogy ésszerűbb a terméket közvetlenül a gyártó szervizosztályára küldeni. Más esetekben ésszerűbb lehet ezt általunk kezelni.

Mindig mellékelje a vásárlás bizonylatának másolatát és, ha rendelkezésre áll, a kitöltött és bélyegzett garanciakártyákat is

Emellett kísérőlevél a személyes adataival: Név, cím, visszaküldési cím, telefonszám, e-mail, e-mail kommunikáció esetén, hiba leírása, mi történt, mikor, mi történt eddig, többszöri hibák, különleges kérések...

Csomagolja be a terméket óvatosan, hogy ne okozzon további kárt. Ha elérhető, használja az eredeti csomagolást.

Küldje biztosított csomagként, ne küldje küldeményként. Így mindig van szállítási bizonyítéka, biztosítási fedezete és online nyomon követheti a küldeményt.

Amint a küldemény megérkezik hozzánk vagy más szervizközpontokhoz, kérjük, számoljon egy átlagos feldolgozási idővel 2 - 4 hét, ritka esetekben akár 8 hétig. Nem minden szervizpont értesíti a vevőt az áru átvételéről, ezért kérjük, ellenőrizze a kiszállítást a címzett helyszínén online a csomagszám segítségével, például a DHL webhelyén keresztül.

Ha, a várakozásokkal ellentétben, problémák merülnek fel az ügy feldolgozásában, felvesszük Önnel a kapcsolatot, ezért mindig adja meg telefonos számát és e-mail címét. Kapcsolatba lépünk Önnel, ha az ügyük ingyenes feldolgozása jogos okok miatt megtagadásra kerül. Ebben az esetben árajánlatot kap, és legtöbbször egy személyes telefonhívást a mesterórásművéstől, aki elmagyarázza az okokat. Ebben az esetben Ön dönti el, hogy szeretné-e a javítást díj ellenében elvégezni vagy sem.

Fontos információkat a garanciáról megtalál a GYIK oldalunkon is!