Lépjen kapcsolatba velünk
Az Ön kívánságlistája

A kívánságlistád üres!

A kosarad

A bevásárlókosarad üres!

Az Ön összehasonlítási listája

Dialando Védelmi Feltételek

1. Biztosítási Terv

Ez a szerződés szabályozza a DIALANDO által Önnek nyújtott fizikai óra és technikai támogatásokat a fent említett terv alapján (amit itt mindenütt "Tervként" említenek), a Dialando által szolgáltatott szolgáltatásra vonatkozóan, amelyet az Ön bizonylatában ("Rendelési szám") felsoroltak.

Jelenleg két fedezeti lehetőséget kínálunk Önnek:

  • Dialando Protection (11,99€/év) *0,03 €/nap
  • Dialando Protection PLUS (14,99€/év) *0,04 €/nap

2. Mikor kezdődik és mikor ér véget a fedezet?

A fedezeti terv érvényes 379 napig (1 év + 14 napos visszavonási időszak) a vásárlás napjától számítva. A lejárat dátumát az Ön rendelési visszaigazolásában tüntetik fel.

3. Mi van fedezve?

A Dialando Protection anyagokat, gyártást és természetesen kezelési hibákat is lefed.

Attól függően, hogy a " Dialando Protection " vagy " Dialando Protection PLUS " tervet választotta-e, itt talál egy listát az e garanciával lefedett tételekről.

  • Anyagi és munkahibák normál használat mellett
  • Normál kopás és szakadás (Például Kosz)
  • Tok
  • Elveszett kristály (ha alkalmazható)
  • Karkötő
  • Szíjak
  • Övcsat
  • Tűk
  • Korona
  • Óra számlap

Mint egy kiegészítés, a "Dialando Protection PLUS" terv továbbá lefedi:

  • Üveg (törött vagy karcos)
  • Törött mozgás (Helytelen használat/kezelés)
  • Sokk sérülések és zúzódások
  • Helytelen kezelés
  • Víz- és nedvességkárok (legalább 5 ATM)

A választott fedezet függvényében a javítás díjmentesen történik, vagy az órát kicserélik, ha bebizonyosodik, hogy a kár a fent említett fedezetbe tartozik.

Súlyos kár esetén, amely lehetetlenné teszi a javítást, a Dialando ugyanazt augyanolyan modellű órát küldi el neked. Ha a modell nem elérhető, egy azonos értékű és hasonló stílusú óra lesz biztosítva, előzetesen egyeztetve vagy anélkül. A csereóra védelme az Ön Dialando Protection Insurance vásárlásával ér véget, amely az első órával kapcsolatos vásárlással szerzett, nem a helyettesített órával.

4. Mi nincs lefedve?

A "Dialando Protection PLUS" terv esetében nem fedezi a fent említett körülményeken kívüli bármilyen kárt. bár nagyon valószínűtlen, mivel ez egy elég teljes körű biztosítás.

A "Dialando protection" standard verziója nem fedezi a következő káros körülményeket:

  • Üveg (törött vagy karcos)
  • Törött mozgás (Helytelen használat/kezelés)
  • Sokk sérülések és zúzódások
  • Helytelen kezelés
  • Víz- és nedvességkárok (legalább 5 ATM)

Emlékeztetünk, hogy a vízkárt nem fedezzük Dialando Protection ha nem követi a utasításokat a termék vízállósági szintjének (a terméken jelölt) betartásához, ideértve a károkat, amelyeket az óra ki van téve más típusú folyadékoknak vagy vegyszereknek (rendes víz vagy tengeri víz kivételével). Az órák vízkárai 5 ATM alatt nem biztosítottak.

5. Hogyan szerezhető be szolgáltatás és támogatás?

6. Az Ön felelősségei

A biztosítás alapján szolgáltatás vagy támogatás igényléséhez beleegyezik az alábbiak betartásába:

  1. Nyújtsa be az "rendelési számát" vásárlási igazolásként
  2. Nyújtson információt a lefedett termékkel kapcsolatos problémák tüneteiről és okairól
  3. Válaszoljon az információkra vonatkozó kérésekre, ideértve, de nem kizárólagosan a lefedett termék, például sorozatszám, modell, a fedett berendezés problémáját megelőző intézkedések és a probléma megoldására tett lépések
  4. Kövesse a Dialando által Önnek adott utasításokat, beleértve a fényképezést is, ha szükséges.

7. Biztosítás átadása

A Dialando védelem a termékhez kapcsolódik és nem az ügyfélhez, tehát ezt a biztosítást bármely felhasználó használhatja, aki törvényes tulajdonosa a terméknek, és eladhatja a terméket az aktív biztosítással egy új tulajdonosnak, aki hozzáférést kap a fedezethez, amennyiben az új tulajdonosnak megvan a vásárlás „rendelési száma”, amelyet a terméket közvetlenül a webáruházunkból vásároló személynek kell átadni, és a biztosítás időtartama érvényes marad.

Hogyan befolyásolja a fogyasztói jogok ezt a tervet

A fogyasztók számára, akik olyan jogszabályok vagy rendeletek előnyeit élvezik, amelyek a fogyasztóvédelmi jogokat szabályozzák, az említett tervek által biztosított előnyök kiegészítik az ilyen törvények és rendeletek által biztosított összes jogot és jogorvoslatot. Semmi a jelen tervben nem sérti a kötelező érvényű jogszabályok által adott fogyasztói jogokat, ideértve a fogyasztók jogát a kötelező érvényű jótállási jogok alapján járó jogorvoslatokra és a teljes vagy részleges teljesítés hiányában vagy nem megfelelő teljesítés esetén kártérítésért való igénylésre vonatkozóan.

DIALANDO® Védelmi Tervek

Gyártó által nyújtott szabványos garanciaDIALANDO® VédelemDIALANDO® Védelem PLUSZ
HibákAz anyagban és/vagy a munkakivitelezésben
Kopás és szakadásNormál használatból (pl. koszosság)
Tok
Elveszett kristályHa alkalmazható
Karkötő
Szíjak
Csat
Tűk
Korona
Számlap
ÜvegTörött vagy karcolt
Törött mozgásHelytelen használat és/vagy kezelés
Sokk- és/vagy zúzódáskár
Helytelen kezelés
Víz vagy nedvességkárÓrák, amelyek legalább 5 ATM ellenállással rendelkeznek

A Dialando Protection és a Dialando Protection PLUS a Aphrodonis Media Group Ltd terméke

Támogatás Telefon: +46 10 551 5995

Támogatás Whatsapp: +46 10 551 5995

(Angolul és svédül beszélünk).