Lépjen kapcsolatba velünk
Az Ön kívánságlistája

A kívánságlistád üres!

A kosarad

A bevásárlókosarad üres!

Az Ön összehasonlítási listája

Általános Szerződési Feltételek

Aphrodonis Media Group Ltd, amelyet a továbbiakban "Dialando"-nak nevezünk, közzéteszi az alábbi feltételeket és feltételeket:

A következő feltételek kizárólag azokra vonatkoznak, akik az interneten keresztül online vásárlással rendelnek és küldenek árut. A rendeléssel ezeket az ÁSZF-et elismerik.

1. Szerződéskötés

A termékek bemutatása az online áruházban nem jogilag kötelező ajánlat, hanem nem kötelező online katalógus. Miután megadta személyes adatait, és rákattintott a "Vásárlás" gombra a rendelési folyamat utolsó lépésében, kötelező rendelést ad a bevásárlókosárban lévő áruk megvásárlására. A rendelés elküldése után azonnal megkapja a rendelés visszaigazolását e-mailben és SMS-ben. A vásárlási szerződésünk rendelési visszaigazolással vagy az áruk kézbesítésével jön létre.

A telefonos rendelés jelenleg nem lehetséges! Ha azonban segítségre van szüksége egy termékkel, vagy gondot okoz a rendelés leadása, bármikor fordulhat hozzánk.

2. Szerződéstextus

Az Ön rendelési adatait tároljuk, és Ön megtekintheti azokat a vásárlói bejelentkezési területén, még később is. Amint Ön rendelt tőlünk, és nem hozott létre saját jelszót és ügyfélfiókot, áruházrendszerünk automatikusan létrehoz egy ügyfélfiókot Önnek. Egy jelszót automatikusan létrehoznak és e-mailben elküldik Önnek. Természetesen csak Ön tudja ezt a jelszót. Bármikor megváltoztathatja a jelszót az ügyfélfiókjában!

Egy összefoglalót is kap e-mailben a rendelési adatairól. Ha nem kapja meg ezt az e-mailt, lehetséges helytelen bejegyzések miatt, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal! Kérjük, vegye figyelembe annak a lehetőségét is, hogy az e-mail bekerülhetett a spam mappájába.

3. Visszavonási útmutató

Elállási jog

Jogában áll elállni ettől a szerződéstől indoklás nélkül 14 napon belül. Az elállási időszak 14 napig tart az utolsó áru átvételének napjától. Az elállási jog gyakorlása érdekében világos nyilatkozattal kell értesítenie a Dialando-t a szerződéstől való elállási szándékáról (pl. levél, fax vagy postán küldött e-mail útján). Erre a legkönnyebb mód az, ha felvesszük velünk a kapcsolatot a kapcsolati oldalunkon felsorolt kapcsolati lehetőségek valamelyikével!

Ha ezt az opciót választja, azonnal (pl. e-mailben) küldünk Önnek visszaigazolást az elállásról. Az elállási időszak betartásához elegendő, ha az elállási jog gyakorlásáról szóló értesítést az elállási időszak lejárta előtt elküldi.

Ne felejtse el elküldeni nekünk az eladási szerződéshez kapott rendelésszámát!

Elállás következményei

Ha Ön visszavonja ezt a szerződést, az összes tőlünk kapott fizetést visszatérítjük Önnek, beleértve a szállítási költségeket is (a legalacsonyabb sztenderd szállítási díjjal történő különböző szállítási mód kivételével járó esetleges további költségeket), az Ön e szerződés visszavonásáról tett értesítésünk kézhezvételétől számított harminc napon belül, legkésőbb. Ebből a visszatérítésből ugyanazt a fizetési módot fogjuk használni, amelyet az eredeti tranzakció során használt, hacsak Önnel más megállapodást nem kötöttünk; ezért a visszatérítésért Önt nem terheljük meg. Az áru visszaérkezését vagy visszaszolgáltatását megtagadhatjuk addig, amíg vissza nem kapjuk az árut, vagy addig, amíg nem bizonyítékot nem szolgáltat arra, hogy visszaküldte az árut, attól függően, hogy mi következik be előbb. Az árut azonnal, de legkésőbb harminc napon belül vissza kell küldenie vagy át kell adnia nekünk attól a naptól számítva, amikor értesít bennünket a szerződés visszavonásáról. Ezt a határidőt betartottnak kell tekinteni, ha az árut a harminc napos időszak lejárta előtt elküldi. Az áru visszaszállításának közvetlen költségeit Ön viseli raktárunkba Németországban, hacsak helyi raktár nem lett bejelentve! Csak akkor kell fizetnie az áru értékvesztését, ha az értékcsökkenés az áru állapotának, tulajdonságainak és funkcionalitásának teszteléséhez nem szükséges kezelés miatt következik be.

A visszavonási utasítás vége

4. Jótállás és garancia

Kérjük, tekintse meg az oldalt "Jótállás és garancia"

5. Szállítás és visszatérítés

A szállítást vagy maga a Dialando rendeli meg, vagy kivételes esetekben egy szállítótól történik. Ha a vásárló nem fogadja el az árut, vagy a Dialando által meghatározott határidő ellenére nem fogadja el azokat, a Dialando tulajdonosa (lásd impresszum) dönthet a szerződés felbontásáról. Az érvényes szállítási költségek megtalálhatók az Információk menüpont alatt a Szállítási költségek alatt. Lehetséges visszatérítés esetén, kérjük, használja az eredeti csomagolást, ha lehetséges, vagy olyan egyenértékű szállítási csomagolást, amely elegendő védelmet biztosít az áruk számára.

6. Szállítási kár

Ha az áruval nyilvánvaló szállítási károk vannak, kérjük, panaszkodjon az ilyen hibák miatt a lehető leghamarabb a szállítóhoz vagy a csomagját felvevő helyhez, és azonnal lépjen kapcsolatba velünk, legkésőbb 7 naptári napon belül. Fogyasztói jogai, különösen a jótállási jog, érvényesek maradnak. Segíti minket, hogy saját igényeinket érvényesíthessük a szállítóval vagy a szállítási biztosítóval szemben.

7. Elszámolás

A vásárló csak olyan igényekkel szemben követhet el elszámolást, amelyeket jogilag megállapítottak vagy amelyeket a Dialando tulajdonosa nem vitat meg (lásd impresszum). A vásárlónak csak azonos szerződéses viszonyból eredő igényeire van jogosultsága elállási jog

8. Adatvédelem és biztonság

Kérjük, tekintse meg az oldalt Adatvédelem és biztonság

9. Fizetés

A vételár azonnal esedékes a rendelési visszaigazolásunk kézhezvételekor, hacsak nem a számlázást kínáló fizetési szolgáltatón keresztül történt megrendelése. A vásárló kifizetheti a vételárat banki átutalással az rendelési visszaigazolásban megadott számlára, Paypallal vagy hitelkártyával. Az rendelési visszaigazoláson vagy rendelési visszaigazoláson nem jelenik meg az ÁFA technikai okokból, de tartalmazza az "Ár az ÁFA-t tartalmazza" megjegyzést. Ha számlát szeretne az ÁFA-t tartalmazva, lépjen kapcsolatba velünk!

Általánosságban elmondható, hogy a termék a teljes fizetésig a Dialando tulajdonát képezi. A fizetési módokkal kapcsolatos további részletekért kérjük, tekintse meg az Információk menüpont alatt a Fizetési módokat

. Visszavonási utasítás vége

4. Jótállás és garancia

Kérjük, tekintse meg a "Jótállás és garancia" oldalt

5. Szállítás és visszaküldés

A szállítást vagy a Dialando rendeli meg, vagy kivételes esetekben egy szállítótól történik. Ha a vásárló nem fogadja el az árut, vagy a Dialando által meghatározott határidő ellenére nem fogadja el azokat, a Dialando tulajdonosa (lásd impresszum) dönthet a szerződés felbontásáról. Az érvényes szállítási költségek megtalálhatók az Információk menüpont alatt a Szállítási költségek alatt. Lehetséges visszaküldés esetén, kérjük, használja az eredeti csomagolást, ha lehetséges, vagy olyan egyenértékű szállítási csomagolást, amely elegendő védelmet biztosít az áruk számára.

6. Szállítási kár

Ha olyan árut kap, amely nyilvánvaló szállítási károkkal érkezett, kérjük, panaszkodjon az ilyen hibák miatt a lehető leghamarabb a szállítóhoz vagy az átvételi helyhez, és azonnal lépjen kapcsolatba velünk, legkésőbb 7 naptári napon belül. A fogyasztói jogai, különösen a jótállási jog, érvényesek maradnak. Segít minket abban, hogy saját igényeinket érvényesíthessük a szállítóval vagy a szállítási biztosítóval szemben.

7. Elszámolás

A vásárló csak olyan igényekkel szemben követhet el elszámolást, amelyeket jogilag megállapítottak vagy amelyeket a Dialando tulajdonosa nem vitat meg (lásd impresszum). A vásárlónak csak azonos szerződéses viszonyból eredő igényeire van jogosultsága elállási jog

8. Adatvédelem és biztonság

Kérjük, tekintse meg az Adatvédelem és biztonság oldalt

9. Fizetés

A vételár azonnal esedékes a rendelési visszaigazolásunk kézhezvételekor, hacsak nem a számlázást kínáló fizetési szolgáltatón keresztül történt megrendelése. A vásárló kifizetheti a vételárat banki átutalással az rendelési visszaigazolásban megadott számlára, Paypallal vagy hitelkártyával. Az rendelési visszaigazoláson vagy rendelési visszaigazoláson nem jelenik meg az ÁFA technikai okokból, de tartalmazza az "Ár az ÁFA-t tartalmazza" megjegyzést. Ha számlát szeretne az ÁFA-t tartalmazva, lépjen kapcsolatba velünk!

Általánosságban elmondható, hogy a termék a teljes fizetésig a Dialando tulajdonát képezi. A fizetési módokkal kapcsolatos további részletekért kérjük, tekintse meg az Információk menüpont alatt a Fizetési módokat

10. Jótállás, garancia és ügyfélszolgálat

Hacsak másként nem lett kifejezetten megállapítva, az áruhibákra vonatkozó jogszabályi felelősség érvényes. Információk egyedi gyártói garanciákról megtalálhatók a termékdokumentációban. Hogy érvényes-e igény a gyártói garanciára, azt megtudhatja a termékek oldalain a leírások között. Ügyfélszolgálatunkat elérheti itt!

11. Cseretermék visszaküldése

Vásároljon kockázatmentesen, nálunk nincs probléma! A jogilag előírt visszavonási jog miatt visszaküldheti azokat az áruk, amelyek nem tetszenek Önnek eredeti szándék szerint. Kérjük, olvassa el alább, hogy mit kell figyelembe vennie a visszaküldés esetén.

További hasznos információk mindig megtalálhatók GYIK oldalunkon!

Kérésünk Önhöz!

Kérjük, ne kezelje a visszaküldeni kívánt árukat saját tulajdonának, hogy elkerülje az új állapot romlását.

Már az csomagolás kinyitásakor elkerülheti a szállítási és termékcsomagolás vagy maga a termék sérülését, ha óvatosan kicsomagolja. Ez különösen igaz nagyobb tárgyakra, például óratornákra és óratartó dobozokra, mert ezeknek az elemeknek a biztonságos visszaküldéséhez a legjobb az eredeti csomagolás használata.

Hagyja fenn például a védőfóliákat az órán, a szíjon vagy az ékszer részén, és ne távolítsa el azokat, ha lehetséges. Ne használja azokat az áruk, amelyeket valószínűleg vissza fog küldeni. Például bőrszíjakat rövid viselési idő után kénytelenek lennénk cserélni higiéniai okokból. Az acél szíjak gyorsan mutatnak felületi karcolásokat a csiszolt felületeken, ezeket fáradtságosan kell polírozni vagy cserélni, hogy a következő vásárlót ne csalódás érje.

Mechanikus órákat, amelyeket pontosságra szeretne tesztelni, például tesztelheti egy óratornán, időmérőn az órakészítőnél vagy kézi felhúzással, és ne "teszt viselés" módszerrel a csuklón.

Köszönjük figyelmét és óvatosságát ezzel kapcsolatban, és nagyon értékeljük!

Visszaküldések

Kérjük, vegye figyelembe az alábbiakat az áruk visszaküldésekor:

Mielőtt visszaküldené nekünk az árut, kérjük, lépjen kapcsolatba támogatási szolgáltatásunkkal, hogy regisztráljon egy visszaküldést! Ügyfélszolgálatunk egy már kitöltött visszaküldő űrlapot fog küldeni Önnek, ahol megtalálja a visszaküldés címét is.

Csomagolja be teljesen az árut, amelyet vissza szeretne küldeni, és minden tartozékot, amelyet tartalmazhat. A szállítási kár elkerülése érdekében javasoljuk az eredeti csomagolás használatát.

Rakja be a tőlünk kapott visszaküldési űrlapot a csomagba. Ez jelentősen felgyorsítja a visszatérítéseket vagy cseréket.

Önnek választhatja meg, hogy melyik szállítási szolgáltatót választja a visszaküldéshez. Az ön érdekében kérjük, győződjön meg arról, hogy a küldemény biztosított és nyomon követhető (biztosított csomag). Ezenkívül lehetőséget biztosítunk arra, hogy mi gondoskodjunk a csomag visszaküldéséről. Ebben az esetben a visszaküldés költségeit egyszerűen levonjuk a visszatérített összegből.

Kérjük, kerülje a fuvarozó által történő visszaküldési küldeményeket, az ilyen esetekben felmerült költségeket felszámítjuk (jelenleg 15,00 euró DHL esetén) visszatérítés esetén!

Cseretermék

Ön vissza szeretne küldeni egy vagy több terméket, de cserébe egy vagy több másik terméket szeretne kapni? Kérjük, jelezze ezekkel kapcsolatos kívánságait, amikor kapcsolatba lép ügyfélszolgálatunkkal a visszaküldési küldeménnyel kapcsolatban!

A Dialando-nál az áruk cseréje a 14 napos visszavonási jogon túl is lehetséges a kézbesítést követő 30 napon belül, feltéve hogy az áru nem viseltek. Ez a szabályozás nem korlátozza fogyasztói jogait, hanem kiterjeszti azokat.

Ha a csere további fizetést igényel (az új áruk drágábbak, mint a visszaküldöttek), egy szolgáltatási munkatárs értesíti önt, amint a visszaküldött áru megérkezik hozzánk.

Visszatérítés

A visszatérítés esetén a pénzt ugyanarra a módon bokkoljuk vissza, ahogyan azt kapjuk. Például, ha hitelkártyával vásárolt, a fizetést egyszerűen töröljük, és a kártyakibocsátó visszatéríti a fizetését!

Egy jóváírás esetén kérjük, adja meg nekünk az IBAN és BIC vagy a helyi bankszámlaszámát annak érdekében, hogy átutalhassuk a jóváírt összeget!

További hasznos információkat mindig megtalálhat a GYIK oldalunkon!

12. Klarna

A Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Svédország együttműködésével az alábbi fizetési lehetőségeket kínáljuk bizonyos országokban. A fizetés mindig a Klarnához történik:

Számla: A fizetési határidő [14] nap a termék/jegyek szállításától számítva vagy más szolgáltatások esetén azok rendelkezésre bocsátásának dátumától számítva. Az összes számla feltétel ahol ez a fizetési mód elérhető megtalálható itt: Németország, Ausztria.

Részletfizetés: A Klarna finanszírozási szolgáltatása lehetővé teszi, hogy vásárlását fix vagy rugalmas havi részletekben fizesse meg az érintett fizetési feltételek szerint. A részletfizetési összeg minden hónap végén esedékes, miután a Klarna elküldte Önnek a havi számlát. További információk a részletfizetésekről, beleértve a Általános Szerződési Feltételeket és az Európai Szabványos Fogyasztói Hitelinformációkat azokban az országokban, ahol ez a fizetési mód elérhető, kattintson ide (csak az előre megadott országokban érhető el): Németország, Ausztria.

Sofortüberweisung: Elérhető Németországban, Ausztriában, Belgiumban, Olaszországban, Spanyolországban, Lengyelországban és Hollandiában Az Ön számláját azonnal terhelik a rendelés leadása után.

Banki közvetlen terhelés: A banki közvetlen terhelés az áruk szállítása után történik. Az időpontot e-mailben tájékoztatják.

Hitelkártya (Visa/Mastercard): Elérhető Németországban. A terhelés az áruk vagy jegyek szállítása után történik / a szolgáltatások elérhetővé válnak vagy, egy előfizetés esetén, a kommunikált idők szerint.

A számla, a részletfizetés és a banki közvetlen terhelés használata pozitív hitelvizsgálatot igényel. Ebből a szempontból az adatokat a vásárlás kezdeményezése és a vásárlási szerződés feldolgozása keretében a Klarnához továbbítjuk a cím- és hitelértékelés céljából. Kérjük, értsd meg, hogy csak azokat a fizetési módokat kínálhatjuk Önnek, amelyek engedélyezettek a hitelvizsgálat eredményeire alapozva. További információkat és a Klarna felhasználási feltételeit itt találja. Általános információkat a Klarnáról itt talál. A személyes adatait a Klarna a vonatkozó adatvédelmi szabályoknak megfelelően kezeli, és az információk alapján Klarna adatvédelmi irányelvei szerint.

13. Akkumulátor szabályozására vonatkozó megjegyzés

Akkumulátorok vagy újratölthető akkumulátorok értékesítésével vagy akkumulátorokat vagy újratölthető akkumulátorokat tartalmazó órák vagy egyéb eszközök szállításával kapcsolatban kötelességeinknek kell tájékoztatni Önt a következőkről az akkumulátor szabályozásának megfelelően: Az akkumulátorokat vagy újratölthető akkumulátorokat nem szabad háztartási hulladékba dobni. Jogszabályi kötelezettsége van használt akkumulátorokat vagy újratölthető akkumulátorokat visszajuttatni végfelhasználóként. A használt akkumulátorokat vagy újratölthető akkumulátorokat ingyenesen vissza lehet juttatni az értékesítési helyhez vagy közvetlen környezetébe (például a helyi gyűjtőpontokra vagy a kereskedelemben). Az akkumulátorokat vagy újratölthető akkumulátorokat postai úton is vissza lehet juttatni hozzánk. Azok az akkumulátorok vagy újratölthető akkumulátorok, amelyek káros anyagokat tartalmaznak, egy áthúzott szemétgyűjtő szimbólummal vannak megjelölve. Ennek a szemétgyűjtő szimbólumnak a közelében van a szennyező anyag vegyületének kémiai neve. A Cd a kadmiumot, a Pb a ólmot, az Hg a higanyt jelöli.

14. Teljesítés helye, joghatóság

Az üzleti kapcsolatból származó jelenlegi és jövőbeli követelésekre vonatkozó kizárólagos joghatóság a szállító székhelye. Joghatóság és teljesítési hely a kereskedők számára Paphos, Ciprus.

15. Vitarendezés

Az Európai Bizottság egy online vitarendezési (OS) platformot biztosít, amelyet itt talál. A fogyasztóknak lehetőségük van ezt a platformot használni vitáik rendezésére. A fogyasztókkal kötött szerződéses kapcsolatból eredő viták rendezésére vagy annak meglétére vonatkozó viták rendezésére vonatkozóan kötelesek vagyunk részt venni vitarendezési eljárásokban egy fogyasztói vitarendezési testület előtt. A felelős a Zentrum für Schlichtung e.V. általános fogyasztói vitarendezési testület (2020. január 1-jétől: az egyetemes vitarendezési testület) Kehl am Rhein városában, Straßburger Straße 8., www.verbraucher-schlichter.de. Részt veszünk vitarendezési eljárásokban ebben az irodában.

16. Záró rendelkezések, szétválasztó klauzula

Ha egy vagy több rendelkezésének hatályon kívül helyezése a jelen ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) egy vagy több rendelkezésének hatályát nem érinti. A hatálytalan rendelkezést a vonatkozó jogszabályi rendelkezés váltja fel. E szerződésre kizárólag ciprusi jog az irányadó. Magyarországi vásárlók esetében az ír jog érvényes!

Aphrodonis Media Group Ltd

Eleftheriou Venizelou 110

Kereskedelmi Nyilvántartás Ciprus: HE366111

Ügyvezető igazgató: Richard Andessner

telefon: +357 22000270

www.aphrodonis-media.com

Aphrodonis Media Group Ltd. jogvédelem alatt állnak.

Minden itt használt márkanév és védjegy a jogos tulajdonosok tulajdonát képezi. Minden kép jogi védelem alatt áll és a Dialando és/vagy a termékeket bemutató gyártók vagy beszállítók tulajdonát képezi. A tartalom visszaélése vagy jogosulatlan felhasználása jogi következményekkel jár és feljelentésre kerül.