Lépjen kapcsolatba velünk
Az Ön kívánságlistája

A kívánságlistád üres!

A kosarad

A bevásárlókosarad üres!

Az Ön összehasonlítási listája

Válaszok a gyakran ismételt kérdésekre

Kérjük, itt megtalálja a leggyakrabban feltett kérdések válaszait. 

Ha olyan kérdése van, amelyre nem találja a választ, nyugodtan lépjen kapcsolatba barátságos ügyfélszolgálatunkkal, akik válaszolnak minden kérdésére

Órák

Az órák eredetiek?

Ez az egyik leggyakoribb kérdés, amit kapunk, és értjük, miért. Igen, minden óránk 100% eredeti!

A tervezőórák az utóbbi években nagyon népszerűvé váltak, és nagyon büszkék vagyunk arra, hogy minden óránk valódi és eredeti. Minden órához két év garancia jár a gyártótól.

Kapni fog egy garanciafüzetet / kézikönyvet a dobozban, és az óra az eredeti csomagolásában érkezik. Sok ügyfél kér sorozatszámokat, de sajnos van néhány márka, amelyet eladunk, és amelyik ezt a rendszert nem használja; például a Michael Kors és a Marc Jacobs nem használ sorozatszámokat egyik termékén sem. Az, hogy garanciája van az órájára, általában azt jelenti, hogy az óra valódi. További információkat a garanciáról itt talál.

Az óra átméretezése

Minden óra linkekkel tartalmaz egy számot, amelyek eltávolíthatók.

Azokat könnyen azonosíthatja, amelyek eltávolíthatók, a szíj belső részén lévő nyilakkal. Sajnálatos módon csak a szíj kisebbítése lehetséges. Nem lehet rendelni extra linkeket azokon kívül, amelyek már csatlakoztatva vannak.

A szíj mindig egy szakképzett órakészítő által kell elvégezni. Találjon olyan órakészítőt, aki ugyanannak a márkának az óráit árusítja, mivel ez néha bizonyos ismereteket és/vagy eszközöket igényel.

Tartsa észben, hogy a kerámia anyagból készült óraszíjak nagyon érzékenyek az ütésekre és könnyen eltörhetnek, ha nem szakképzett személy állítja be, ezért mindig vegyen igénybe szakembert.

Ez egy jó ötlet isaz eltávolított linkek megmentése. Ne felejtse el, hogy a termék visszaküldési joga lejár, amint az órát átméretezték.

Az átméretezés költségét nem fedezzük, azonban 2700 HUF jóváírást adunk a következő vásárlásához. Csak küldje el a blokk képét az ügyféltámogatásunknak.

2024 januárjától kezdődően lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek, hogy közvetlenül a rendelési folyamat során rövidítsék meg karkötőiket mindössze 1849 HUF-ért. Ez a szolgáltatás kiválasztott modellekhez kínálunk!

Az óra akkumulátora lemerült, mit tegyek?

Az óra leggyakoribb okai, hogy lelassul vagy teljesen leáll, az az, hogy lemerült az elem vagy hamarosan lemerül.

A garancia nem fedez eldobható elemeket, mint például az elemeket, de ajánlunk 10 EUR kedvezményt a következő vásárlásra, ha az elem az első évben lemerül a csomag átvétele után.

Amennyiben elemcsere esetén ugyanolyan márkát árusító órakészítőhöz/szerelőhöz fordul, mivel néha speciális eszközökre van szükség az óra hátlapjának kinyitásához. Azonnal lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy értesítse minket az elemcsere szándékáról, majd küldjön el egy fényképet a blokkal a 10 EUR jóváírásához.

Egy ok, ami miatt az elem lemerülhet egy újonnan vásárolt órán, az az, hogy az elemet már beszerelik a gyártás során, és addig működik, amíg el nem jut a vásárlóhoz. Néha az óra hosszabb ideig tartózkodhat készleten, vagy egyszerűen azért, mert az elem rosszul működik.

Persze, ellenőrizzük, hogy minden óra jó állapotban van, mielőtt elindítjuk, de néha az elem már elkezdhet lelassulni.

Kerámia órák

A kerámia egy rendkívül karcolásálló anyag, és sokkal jobban megőrzi színét és sima felületét, mint a fémórák.

Az anyag egyedi megjelenést ad a karórádnak. Ugyanakkor fontos, hogy óvatosan bánj a kerámia óráddal, mivel nem bírja el a kemény ütéseket és lökéseket, mint a fém vagy műanyag órák.

A kerámia anyagként kemencében edzett anyag, éppen úgy, mint egy porcelán tányér, ezért ugyanolyan gondossággal kell kezelni.

A gyártótól nincs garancia a kerámia karkötőkre, és a javítások költségesek lehetnek, ezért mindig óvatosan bánj a kerámia óráddal.

Ápolási utasítások az órákhoz

Szeretnénk, hogy a karórájából a lehető legnagyobb elégedettséget, szépséget, funkcionalitást és hosszú élettartamot tapasztalja meg! Mind a olcsó, mind a drágább márkák fejlett mechanikai részeket tartalmaznak, ezért fontos, hogy tartsa észben a következő pontokat:

  • Kerülje a karóra kitettségét szélsőséges körülményeknek, mint például közvetlen napfény, szélsőséges hőség vagy hideg. A túlzott hő vagy hideg zavarokat okozhatnak a karórában, rövidíthetik az elem élettartamát.
  • Kerülje a karórák nedvességnek való kitettségét, ha nincsenek jelölve 10 vagy 20 ATM-mel. Soha ne használja a gombokat vagy a koronát, ha a karóra nedves. Ha víz vagy pára kerül a belsejébe, azonnal ellenőriztesse meg egy engedélyezett órakészítőnél. Még akkor is, ha a pára látszólag eltűnik, a karóra részei már megsérülhettek emiatt.

  • Kondenzáció a karórában: A hirtelen hőmérsékletváltozások negatív nyomást okozhatnak a karórában, ami kondenzációt eredményezhet. Ha ez bekövetkezik, láthat folyadékot a üvegen belül. Ha a folyadék már nem látható, az nem jelenti azt, hogy a nedvesség eltűnt. A karórát mielőbb el kell juttatni egy órakészítőhöz, aki kinyithatja a karórát és eltávolíthatja a nedvességet. A nedvesség bejuthat a mozgásba magába, és a karóra tönkre mehet. Még a 10 vagy 20 ATM-mel jelölt órákat sem védik a hőmérsékletváltozások ellen. A kondenzáció előfordulhat, például ha mínusz fokokból kimész a szabadba, majd magas belső hőmérsékletre mész, vagy ha a karórát a zuhanyzó használata közben tartod a fürdőszobában. A kondenzáció nem feltétlenül gyártási hiba, és ezért a karórát nem mindig lehet visszaküldeni. Ez a gyártótól függ.

  • Kerülje a karóra ütődéseit és ütéseit. A karórája arra tervezett, hogy normál használatnak ellenálljon. Ne aludjon a karórájával.

  • Kerülje a karóra illatoknak, szappannak vagy egyéb vegyszereknek való kitettségét, amelyek károsíthatják. A károk magukban foglalhatják a kijelzőt, a szíjat / pántot vagy egyéb részeket. Kerülje a karkötők használatát ugyanabban a karban, ahol a karóra van, mivel ez karcolásokat és szükségtelen koptatást okozhat a kristálynál.

  • Kerülje a mágneses mezőket vagy azokat az elektrosztatikus feltöltődéseket, amelyek károsíthatják a karóra mechanizmusát. Általában a karóra nem érinti háztartási készülékek, mint például a TV, sztereó stb.

  • Tartsa tisztán a karórát. Tisztítsa meg nedves, puha ruhával (csak ha vízálló). Mossa le a karórát sóban vagy klóros vízben áztatás után. A szíjat rendszeresen tisztítani kell annak érdekében, hogy megőrizze megjelenését és csökkentse a kopást. Tartsa szem előtt, hogy a bevonatos karkötők érzékenyebbek lehetnek a rozsdamentes acél karkötőknél. (Lásd fent.) Tisztítsa meg puha kefével és enyhe szappanos vízzel. Minden tisztítás után törölje szárazra a karórát puha, száraz ruhával.

  • A bőrszíj egy természetes termék, amely nagyon érzékeny a nedvességre, izzadásra, vegyszerekre és kopásra. A szíjnak csak korlátozott élettartama van, és cserére kerül (még higiéniai okokból is) 6-12 hónaponként, attól függően, hogy milyen gyakran használja a szíjat. A cserénél a tűket is ellenőrizni vagy cserélni kell.

  • A rozsdamentes acélból készült szíj nem oxidálódik és általában nem szükséges csiszolni. Könnyen tisztítható egy kis szappannal és vízzel. Tartsa szem előtt, hogy a karóra nem mindig bírja el a túl sok érintkezést a vízzel. Olvassa el a karóra vízállóságáról szóló információkat a tisztítás előtt.

  • Egy bevonatos szíjat és karórát nagyon óvatosan kell gondozni. Egy bevonatos szíj törékenyebb, mint egy rozsdamentes acél szíj. Minden karóra és karkötő esetén fontos a körültekintő tisztítás és kezelés. Egy bevonatos karkötőt nagyon óvatosan kell tisztítani. Az erős dörzsölés nyilvánvalóan kopik a bevonatos felületen, és kockázatot jelenthet a karóra élettartamának csökkenésére.
  • A helytelen kezelés és gondozás általában az, amiért a fém elszíneződik.

  • Egy kis lakosság számára komoly probléma lehet, hogy a bőr olyan anyagokat választ ki, amelyek elszínezhetik a fémeket. A legsúlyosabb esetben az ékszerek néhány órán belül elszíneződhetnek és vonzóvá válhatnak! Sajnálatos módon nincs mit tenni annak érdekében, hogy ez ne történjen meg. Szerencsére a legtöbb ember nem tapasztalja meg ezt a problémát.

  • A karóra időpontjának és dátumának beállítását lehetőleg ne 22.00 és 02.00 között végezze (ez vonatkozik azokra a karókra, amelyeknél 24 órás óraművel rendelkeznek), mivel ez károsíthatja a karóra belsejében lévő mechanizmust.

Órák kövekkel

Sok tervezés díszített strasszkövekkel. Néhány márka akár valódi gyémántokkal is rendelkezhet. Ha ez így van, a karóra mellé jár egy tanúsítvány is.

Minden követ kézzel helyeznek el, és néha egy kő leeshet. Ez több tényező miatt is előfordulhat, például a ragasztó kiszáradása vagy ha a kövek érintkezésbe kerültek vízzel. Kövek és csavarok sajnos nem esnek a garancia hatálya alá, de órásmesterrel való javításuk nem drága. A Dialando természetesen úgy gondolja, hogy a köveknek több mint 3 hónapig kellene tartaniuk, és ezért ügyfeleinek 10 eurós jóváírást ajánlunk akár 3 kőre, amelyek 3 hónapon belül meglazulnak, ha elküldi nekünk a javítási számla másolatát. Küldjön e-mailt támogatásunknak további információkért.

Ha az órája sérült állapotban érkezik meg vagy már hiányzik róla egy kő, akkor kérjük, lépjen kapcsolatba velünk azonnal.

A másodpercmutató nem kattog, de az óra még mindig működik?

Ha az óra működik, de a másodpercmutató mozdulatlan, akkor az órának lehet kronográfja, és ebben az esetben a másodpercmutató időzítőóra.

Az időzítő akkor indul el, amikor megnyomja a 2 órás gombot.

A kronográfot ugyanazzal a gombbal állítja meg, majd a kronográf nullázásához megnyomja a 4 órás gombot.

A kronográfnak általában nem szabad folyamatosan működnie, mert a kisülés gyorsabb.

A legtöbb órán van másodpercmutató a szokásos időre az egyik kisebb számlapon, ezt nem lehet kikapcsolni a korona kihúzása nélkül.

Vízbiztonság

Mielőtt elkezdené használni az óráját, fontos, hogy nézze meg az óra hátoldalát, hogy lássa, milyen vízálló, és olvassa el az alábbi információkat.

A "vízálló" kifejezést már nem használják, mert félrevezető lehet. Az órák eltérő mennyiségű vizet bírnak el. A vízállóság azt jelenti, hogy az óra mennyire lehet nedves, vagy ellenállhat a bizonyos mennyiségű víz által létrehozott nyomásnak. A használt mértékegységek az ATM, Bar, M (méter) vagy FT (láb), utalva a nyomáspróbák fokára. Ezek a számok magyarázzák azt a nyomást, amelynek az óra tervezésére szánták, és nem jelentik a mélységet, bár ez gyakori tévhit. Ezért lehetetlen 30 méterrel a felszín alá merülni egy 3 ATM (30m) -mal jelölt órával. Egy ilyen óra csak vízsplash-eket bír el. Fontos megjegyezni, hogy a vízállóságot hideg körülmények között statikus vagy mozdulatlan állapotban mérik. Nem veszi figyelembe, hogy a nyomás növekszik a mozgással. Amikor például úszik, a vízben való mozgás egyszerűen nyomást helyez az órára.

Az órájának vízkárosodása csak akkor fedezi agarancia, ha az órája 10 ATM vagy annál magasabb. Ne feledje el ellenőrizni, hogy a gumi tömítés ne száradjon ki idővel. A gumi tömítés száradása természetesen megtörténik egy bizonyos idő után, a klórral, a sós vízzel vagy a szappannal való érintkezés is kiszáríthatja a tömítést, és ekkor az óra beengedheti a vizet. Ezért évente cserélnie kell a tömítést, ami a fogyasztó felelőssége.

FIGYELEM! Ne használja az óráját forró zuhanyban, szaunában vagy forró fürdőkádban, mert ez érintheti a tömítést, és a legtöbb óra nem alkalmas gőzre és hőre. A kondenzáció előfordulhat, még azokban az órákban is, amelyek 10 ATM vagy annál magasabbak! Az hirtelen hőmérsékletváltozások negatív nyomást okozhatnak az órában, ami aztán kondenzációt okoz. Ha ez bekövetkezik, láthatja a folyadékot az üvegen belül. Ha a folyadék már nem látható, az nem jelenti azt, hogy a páratartalom eltűnt. Az órát minél hamarabb vissza kell vinnie egy órakészítőhöz, aki eltávolíthatja a nedvességet.

A nedvesség bejuthat a mozgásba, és az óra akkor elromolhat. Még azok az órák sem védettek a hőmérsékleti változásokkal szemben, amelyek 10 vagy 20 ATM-ként vannak megjelölve. Például kondenzáció léphet fel, ha a mínusz fokokból kimegy az ember a magas beltéri hőmérsékletre, vagy ha az órát a fürdőszobában tartja, miközben a zuhanyt használják. Amikor ez bekövetkezik, az nem feltétlenül gyártási hiba, és ezért nem biztos, hogy az áruváltási jog által fedezhető. Ez az egyes gyártók döntése.

Az eszköz eltérő lehet a világ különböző részein vagy az interneten különböző modelleken és oldalakon. Egy példa lehet az, hogy 30 méter = 3ATM = 3BAR = 100ft mind ugyanazt jelentik, mint 1000 mm = 100 cm = 10 dm = 1 m, tulajdonképpen ugyanaz a méret.

Az órát a hátsó részen jelzik meg azzal, hogy milyen vízbiztonságot tud kezelni.

Mi is az kronográf, és hogyan kalibrálhatom azt?

Egy kronográf egyszerűen egy időzítő óra.

Láthatja, hogy egy órának kronográfa van-e, ha ellenőrzi, van-e két extra gomb a korona mellett (az a rész, amit kihúzhat az óra beállításához), és van-e több kis tárcsa a fő tárcsán kis mutatókkal. A 2 óránál (felső) lévő gomb a start- és stopgomb, amit A-gombnak is neveznek. Nyomja meg a gombot egyszer, majd látni fogja, hogy az egyik kis mutató elkezd mozogni. Nyomja meg ugyanazt a gombot ismét a leállításhoz. A kronográf használata után vissza kell állítani, ezt könnyen megteheti a 4 órakor (alsó) lévő gomb megnyomásával, amit B-gombnak is neveznek. Ezt követően látni fogja, hogy a mutatók hogyan ugranak vagy pörögnek gyorsan vissza a nullapozícióba.

Tudni kell, hogy a nagy másodperc mutató nem mindig az, ami az időt mutatja! Néhány modell helyett kronográfa van. Ha ez a helyzet, akkor a nagy másodperc mutató mozdulatlan marad. Általában láthatja, hogy az egyik kis tárcsában lévő kis mutató mindig ketyeg. Akkor ez a valódi másodperc mutató. Ne felejtse el, hogy a kronográf működésekor az akkumulátor gyorsabban merül le.

Néha a kronográf szögben állhat, de a karórájával nincs semmi baj, csak kalibrálni kell. Általában nagyon könnyű kalibrálni a kronográfként, de ha úgy érzi, hogy ez túl nehéz, akkor bátran vegye fel a kapcsolatot támogatásunkkal, vagy forduljon a helyi órakészítőjéhez.

A kronográf kalibrálásához először meg kell győződnie arról, hogy a kronográf nullázva van, megnyomva a B gombot. Ezután húzza ki a koronát az utolsó pozícióba. Ezután az A- és B-gombokat használhatja a kronográf mutatóinak kattintásához, hogy mind a 0-ra, mind a 12-re mutassanak, a karóra tervezésétől függően.

Különböző márkáknak és modelleknek különböző megközelítéseik vannak a kalibráláshoz, de általában az A gomb előre mozgatja a mutatót, a B gomb pedig hátrafelé mozgatja. Néhány óránál enyhén más módon működik. Például nyomja meg az A gombot az első mutató beállításához, amikor ezt helyesen beállította, nyomja meg a B gombot, hogy megváltoztassa, melyik mutatót változtatja az A gombbal. Amikor befejezte a kalibrálást, csak tolja be a koronát teljesen, és most a kronográf az új nullapozíciójában van.

Elmehet egy olyan óraboltba, ahol ugyanazt a márkát árulják, és kérdezze meg az órakészítőt, ha bizonytalan, hogy mit tegyen a saját modelljével.

Óraszíjak

Karkötők nincsenek fedezve a garancia által az óragyártótól, nézze meg a garanciafüzetet, ami a dobozban van, amiben az órát szállították.

A színváltozások, kopás, a zármű zármű hibái, tűk és kapcsok nem esnek a garancia alá.

Természetesen örömmel segítünk, ha az órája sérült állapotban érkezik a szállításkor, de kapcsolatba kell lépnie velünk azonnal, ha ez a helyzet. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az órának használatlanul kell lennie, és a védő műanyagnak rajta kell maradnia ahhoz, hogy segíthessünk egy törött karkötővel kapcsolatban.

Nem vállalunk felelősséget azokért az órákért, amelyeket "új" állapotban küldenek vissza, de valójában használtak.

Megrendelés és fizetés

Megrendeltem, de nem kaptam visszaigazolást

Köszönjük a rendelését!

Ha nem kapott megerősítést e-mailben vagy szöveges üzenetben (SMS), kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a Dialando támogatásánál. Örömmel segítünk Önnek ebben és bármilyen más ügyben, ami Önt érinthet!.

Egy gyakori lehetőség arra, hogy ne kapjon megerősítést, az az, hogy esetleg hibás e-mail címet adott meg az eredeti rendeléskor. Egyébként győződjön meg róla, hogy ellenőrizte a levélszemét mappáját, hátha oda került valahogy!


Hogyan használhatom a kedvezménykódomat?

Ha kapott egy kedvezménykódot, a pénztárnál hozzáadhatja. Kérjük, vegye figyelembe, hogy két vagy több kedvezménykód kombinálása nem lehetséges.

A kód használatához egyszerűen kattintson a "Kupon hozzáadása" gombra a bevásárlókosarában, írja be a kódot, majd kattintson a "Kupon hozzáadása" gombra. A bevásárlókosár automatikusan megjelenik, amikor hozzáad egy terméket a kosárhoz.

Ezután folytathatja a fizetési folyamatot szokásos módon.

Szállítás és szállítás

Raktári cikkek / Tételek rendelése

Raktárkészlet:

Ha rendelt egy vagy több olyan tételt, amely már készleten van, azokat ugyanazon a munkanapon vagy a következő munkanapon elküldhetjük, attól függően, hogy melyik napszakban adta le a rendelést.

Rendelési tételek:

Ha olyan terméket vásárolt, amely nincs készleten, általában 2-3 munkanapba telik, mire megkapjuk raktárunkban. Megjegyzés: Néha tovább is tarthat, de gyakran a termékeket 7 munkanapon belül kézbesítik Önnek.

Raktárkészlet és rendelt tételek:

Ha több mint egy terméket vásárolt, amelyek közül az egyik készleten van, míg a többi nincs raktáron, a rendelését elküldjük Önnek, amikor a készleten kívüli tétel megérkezik raktárunkba, és a rendelés teljesítve van.

Szállítás, nyomon követés és szállítás

A szállítás vásárlását mindig ingyenes, amikor legalább 75 EUR értékben rendelsz tőlünk,

Általában a csomagokat a raktárunkból küldjük Németországból vagy Svédországból, UPS vagy DPD szolgáltatással

A rendelés összesített szállítási ideje attól függ, hogy a rendelésed már készleten van-e a raktárunkban, vagy speciális megrendelés részeként kell beszereznünk. Egy csomag általában 2-3 munkanapot vesz igénybe, hogy megérkezzen a legközelebbi átvételi pontra attól az időponttól számítva, hogy elküldtük, de nem vállalunk felelősséget az UPS/DPD szervezetén belüli késésekért.

Amikor egy terméket elküldünk a raktárunkból, megkapod a visszaigazolást szöveges üzenetben (SMS) a telefonodra egy követési számmal, hogy nyomon követhesd a csomagodat. Az UPS/DPD aztán értesít téged, amikor a csomag megérkezik az átvételi pontra, vagy kiszállításra kerül a házadhoz.


Át nem vett csomagok

Csomagok esetében, melyeket ki nem vettek, fenntartjuk a jogot, hogy visszaszállítási költséget és kezelési díjat 20 EUR értékben számoljunk fel.

A rendelés automatikusan törlődik, ha a csomag visszakerül hozzánk, mint fel nem vett. 20 EUR levonásra kerül a számláról, mielőtt jóváírásra kerülne.

Ha szeretné, hogy a csomagját újra eljuttassák Önhöz, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy megkapja a hivatkozást, hogyan és hol fizetheti ki a további szállítási díjat. Ez azonban MIELŐTT a csomag visszakerül. Ellenkező esetben a rendelést teljesen újra kellene leadnia.

Késések

Mindig a lehető leghamarabb igyekszünk teljesíteni a szállítást, de sajnos néha előfordulhatnak késések. Ezért nem garantáljuk a szállítást egy konkrét napra sem.

Ha egy terméket nem tudunk kiszállítani a meghatározott időkereten belül, felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a késésről. Amikor a késleltetett termék megérkezik hozzánk, akkor azt priorizáljuk a csomagolásban, és azonnal Önhöz küldjük.

Ha egy rendelés késik, a számlája nem lesz érintve, mivel számláinkat e-mailben küldjük el ugyanazon a napon, mint amikor a rendeléseket elküldjük raktárunkból.

Kivétel és visszaküldés

Mi a elállási jog jelentése?

Hálásak vagyunk minden nálunk leadott rendelésért, de megértjük, hogy néha szeretné visszavonni vásárlását különböző okokból.

Ebben az esetben alkalmazzuk a Távollévő Kereskedelmi Törvényt (más néven Elállási Jog), amely egyszerűen azt jelenti, hogy jogában áll teljesen lemondani 14 napon belül, az egyetlen feltétel az, hogy kapcsolatba lépjen velünk ügyfélszolgálatunkkal ezen 14 nap során.

A lemondási jog nem vonatkozik:

  • Olyan órákra, amelyeket bármilyen módon használtak, így nyomok vagy károk keletkeztek. Ezt nem fogadjuk el, és nem vállalunk felelősséget érte.
  • Órákra, amelyeknek a karkötő hivatkozásait beállították.
  • Órákra, amelyeket Ön megjavított vagy bármilyen módon megváltoztatott.
  • Olyan intime termékekre, amelyeknek nincs speciális tömítése, például fülbevalók.

(Ez nem vonatkozik azokra az elemekre, amelyek sérültek szállításkor.)

Sajnálom a vásárlásomat, most mit tehetek?

Küldje el e-mailben a ügyfélszolgálatunknak, hogy tudassa velünk, hogy szeretné törölni a rendelését és visszaküldeni a terméket. Mindig jelölje meg rendelési számát.

Amint elküldte nekünk a kérelmét a termék visszaküldésére, minden szükséges információt megadunk Önnek a tárgy visszaküldéséhez.

Küldünk Önnek egy dokumentumot, amit ki kell nyomtatnia a visszaküldés feldolgozásához,

  1. Egy Visszaküldési megjegyzés, amely magyarázza, miért küldik vissza a rendelését, és az összes rendelési részlet 

Fontos, hogy a Visszaküldési megjegyzést elhelyezze a csomagban a visszaküldéshez, hogy raktárunk a megfelelő információkat kapja meg.

Ne felejtse el visszaküldeni az összes dokumentumot, mint az eredeti garanciaigazolás, doboz, stb. a termékkel.

Azokat a termékeket, amelyeket visszaküldtek, anélkül, hogy kapcsolatba lépnének velünk, és jóváhagyást kapnának az ügyfélszolgálatunktól, nem tudjuk felelőssé tenni.

Ne engedje, hogy a csomagja automatikusan visszaküldődjön. Ha a csomagot nem veszik fel időben, visszaküldik nekünk, és 20 EUR költség kerül felszámolásra. Ha szeretné, hogy a csomagját újra elküldjük Önnek, kapcsolatba kell lépnie ügyfélszolgálatunkkal, hogy kapjon egy linket, ahol és hogyan fizetheti meg a további szállítási díjat. Azonban ezt meg kell tennie MIELŐTT a csomagot visszaküldték. Ellenkező esetben a rendelést teljesen újra kell rendelni.


Hogyan állíthatom le a rendelésemet?

Ha rendelést adott le, amit szeretne lemondani a kézbesítése előtt, és még nem kapott értesítést arról, hogy elküldték, azonnal küldjön e-mailt ügyfélszolgálatunknak.

Az ügyfélszolgálatunk leállíthatja a szállítási folyamatot és törölheti a vásárlását.

Nincsenek hozzáadott költségek.

Mit tehetek, ha tévesen kaptam meg a terméket?

Néha hibák előfordulhatnak, de ne aggódj.

Legyen szó arról, hogy tévedésből rossz terméket rendeltél, vagy a raktárunk tévedésből helytelen modellt csomagolt be. Lehet, hogy egy terméket rosszul címkéztek, és ebben az esetben azonnal lépj kapcsolatba a ügyfélszolgálatunkkal.

Azért, hogy megérthessük, mi lett tévesen elküldve, kérünk, hogy küldj nekünk egy e-mailt és csatolj képeket a termékről és az etikettről. Így segíthetünk neked minél gyorsabban.

MEGJEGYZÉS! Néhány szín nehezen rögzíthető egy képen a vakus felvétel szükségessége miatt, stb., ezért előfordulhatnak különbségek a kép és a termék valós színe között.

Ki fizeti vissza a szállítási költséget?

Ha megbánja a vásárlását vagy rossz terméket rendelt, a szállítási díjat Ön viseli.

Ha rossz terméket küldtünk, vagy ha az törött megérkezik, ingyenesen használhatja visszaküldési címkénket. Kérem, vegye figyelembe, hogy nem vállalunk felelősséget semmilyen költségért, ha Ön úgy dönt, hogy más szállítócégtől vásárol szállítási címkét, annak ellenére, hogy nekiküldtük Önnek előre fizetett visszaküldési címkénket, amit ingyenesen használhat.

Amennyiben később egy terméket javításra kell küldenie, mi vállaljuk a szállítási díjat, ha a javítás a garancia alá tartozik. Ugyanazt a visszaküldési címkét e-mailben elküldjük Önnek.

Ha Ön magának okozott kárt a termékben vagy hibát fedezett fel, amit a garancia nem fedezi, Ön viseli a szállítási költségeket, valamint az esetleges javítási költségeket.

Hogyan történik a visszatérítés?

Amint megkaptuk a visszaküldését, és feldolgoztuk raktárunkban, rendelése jóvá lesz írva.

Biztosítjuk, hogy számlája a Klarnánál törölve lesz. Ne felejtse el, hogy ha a Visszaküldési Címkénket használja, ennek költsége a számlán marad. Ha már kifizette, a pénzt ugyanarra a számlára fogjuk visszatéríteni, ahonnan levonták, néhány munkanapon belül.

Ajánljuk, hogy lépjen kapcsolatba a Klarnával, ha további kérdései vannak a fizetésével kapcsolatban, mivel hozzáférésünk a hitelinformációihoz korlátozott.

Ha partnerünkön keresztül vásárolta meg a termékét, felvesszük velük a kapcsolatot, és kérjük őket, hogy térítse vissza/törölje a számlát.

Jótállás és Panaszok

További információkat a jótállásról itt találsz

Mit fedezi a garancia?

A garancia egy önkéntes, extra fedezet, amit a gyártó kínál. A legtöbb termékhez 2 éves garancia jár.

A garanciális időszak alatt csak az óramozgás, az óra mutatói és a számlap tartoznak a fedezethez. A fedett alkatrészt javítják, vagy az órát ingyenesen kicserélik az alkatrész- és munkadíjak terhére, ha anyaghibás vagy gyártási hibás a normál használat során.

A garancia nem terjed ki:

  • Bármilyen hibára az elem, az óraház, a kristály, a műanyag-, gumi-, bőr-, fém-, vagy kerámia szíj, karkötő, kapocs, vagy csavarok anyagában és kivitelezésében; ideértve a tokon és/vagy a karkötőn lévő bevonatot is.
  • Sérülésekre, amelyek az esetlen kezelésből, gondatlanságból, balesetekből, külső befolyásból, normál kopásból, vagy öregedésből erednek. Ideértve a korona és a gombok helytelen kezelését is.
  • Vízkárosodásra, ha nem követik a termék vízállósági szintjére vonatkozó karbantartási utasításokat (amint azt a terméken fel van tüntetve). A vízálló órákat 10 vagy annál több ATM-mel jelölik.

A garancia érvénytelen, ha az órát baleset, nem az engedélyezett szervizügynökök mulasztása, engedély nélküli szerviz vagy más tényezők okozták, amelyek nem a anyag- vagy kivitelezési hibák miatt keletkeztek. 

A garancia eltérhet a gyártók között, ezért győződjön meg róla, hogy alaposan elolvassa az órával együtt mellékelt garancia/használati útmutatót.

Mi a különbség a Jótállás és a Jogszabályi Garancia között?

A Jótállás és a Jogszabályi Garancia két különböző dolog.

A Jótállás önkéntes és tekinthető azoknak a jogoknak kiegészítésének, amelyeket már a fogyasztói jogok alapján birtokolsz. A Jogszabályi Garancia országonként változik és általában 2-3 év.

Hogy láthasd, hogyan alkalmazza a te országod a Jogszabályi Garanciát, nyugodtan ellenőrizd a következő linken: europa.eu/garanciak

A legtöbb EU-s ország ugyanazokat vagy hasonló rendelkezéseket alkalmazza, és mi összefoglaltuk azokat itt: Ha valami hibás a vásárlásoddal kapcsolatban, fontos, hogy mielőbb felvedd velünk a kapcsolatot. Két hónapon belül formális panaszt kell benyújtanod a hiba felfedezését követően annak érdekében, hogy feldolgozzuk.

Panaszt tehetsz bármilyen hibára, ami megjelenik a terméken. De csak akkor vagyunk felelősek a hibaért, ha az eredetinek tekintendő, azaz a hiba már jelen volt a termékben, amikor megkaptad.

Olyan hibáért, ami a gondatlanságból, rendellenes használatból (kezelési hiba), balesetekből vagy hasonló helyzetekből ered, nem tarthatunk felelősséget.

A hat hónapon belül megjelenő hibákat a termék szállításakor létezettnek kell tekinteni, hacsak másképp nem állapítják meg. Ha a hiba csak később jelenik meg, a bizonyítási teher a fogyasztónál van annak érdekében, hogy igazolja, hogy a hiba már létezett a szállítás idején,

Jogunk van megpróbálni megoldani a problémát, ahogy mi látjuk megfelelőnek. Ez azt jelenti, hogy lehetőséget kell kapnunk a termék javítására vagy egy másik egyenértékű értékű termék szállítására. Ezért nem követelhetsz meg egy visszavonást és nem követelheted vissza a pénzed anélkül, hogy először lehetőséget adnál nekünk a probléma megoldására, és mindent elhasználtunk a probléma megoldására sikertelenül.


Az órám törött/megsérült, mit tegyek?

Sérült szállításkor:

Ha az órája sérült vagy valamelyik funkciója nem működik megfelelően a szállításkor, természetesen küldünk egy vadonatújat, ha az adott modell még elérhető. Egyéb esetben teljes visszatérítésre kerül sor. Azoknak az óráknak, amelyek leálltak, általában csak egy új elemre van szükségük, és ügyfélszolgálatunk általában mindig azt javasolja, hogy egyszerűen cserélje ki az elemet. Természetesen megtérítjük az elemcsere költségét, ha az óra 14 napon belül leállt a kézhezvételtől számítva. Ismét, az elemek miértjét az okozza, hogy egy elemet az óra gyártásakor helyeznek el, és előfordulhat, hogy hosszú ideig egy raktárban volt, mielőtt a vásárló kezébe került volna.

Sérült szállítást követően:

Ha használat után szeretné érvényesíteni a garanciát vagy panaszi jogát, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy megállapíthassuk, hogyan segíthetnénk Önnek a lehető legzökkenőmentesebben. Ha a kár látható, fényképet kérünk a termékről, hogy a lehető leghatékonyabban segíthessünk. Ne felejtse el éles képpel lefényképezni a sérülést, hogy tisztán lássuk. Ellenkező esetben nem tudjuk megfelelően észlelni a kárt. Ha hibát észlel a termékében, és mégis folytatja annak használatát, sajnos nem tartható felelős az esetleges károkért.

Saját órakészítő/szakértőnk van, és amikor órája garanciális javítása jóváhagyást nyer igénykezelőnk által, felkérjük Önt, hogy küldje vissza az órát hozzánk. Amikor megkapjuk a visszaküldött terméket, automatikus értesítést kap, és ezután fényképeket készítünk az óráról dokumentáció céljából, mielőtt eljuttatnánk órakészítőnknek, aki elvégzi a javítást.

Ezután egy szöveges és egy e-mailt kap, amikor az órát megjavították, és úton van vissza Önhöz. A javítási idő a hibától és az órakészítő aktuális munkaterhelésétől függ, de általában ez a folyamat körülbelül 5-7 hétig tart.

Ha kiderül, hogy a hibát nem fedi le a garancia/panaszjog, vagy külső hatásokra vezethető vissza, akkor Önnel lépünk kapcsolatba a javítás előtt, és felszámolhatunk Önnek a szállítási és kezelési költségekért. A javítás során nem küldünk frissítéseket, Önnel ismét felvesszük a kapcsolatot, amikor a terméket megjavították és visszaküldték, vagy ha valamilyen késedelem áll fenn.

Hogyan regisztrálhatom a garanciámat?

Minden olyan termék vásárlásakor, amelynek legalább 2 éves garanciája van, mellékeljük a saját garanciajegyünket.

A kártyán megtalálja az utasításokat arról, hogyan regisztrálja termékét weboldalunkon, hogy hozzájusson egy garancia számhoz.

Amint megkapja ezt a számot e-mailben, felírhatja a kártyára, és elhelyezheti az óra dobozában. Ez hasznos lehet, ha el szeretné adni az óráját, vagy ajándékba szeretné adni a garanciális időszak alatt, hogy tudjuk, hogy az órát tőlünk vásárolták. 

Ha a garanciális időszak alatt garanciális igényt szeretne benyújtani, akkor lépjen kapcsolatba a ügyfélszolgálatunkkal, és adja meg nekik a garanciaszámot az azonosításhoz, együtt azzal a leírással, hogy miben szükséges segítség.  

ITT regisztrálhatja termékét!